ویزای ثبت شرکت در آلمان

ویزای ثبت شرکت در آلمان

 
 
آیا شما یک خارجی از یک کشور غیر از اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا هستید و می‌خواهید به صورت مستقل در آلمان فعالیت کنید؟ در این صورت، باید یک مجوز اقامت بر اساس بند ۲۱ قانون اقامت (AufenthG) را بگیرید. اگر می‌خواهید در آلمان فعالیت کنید و می‌خواهید محل سکونت خود را به عنوان یک کشور خارجی حفظ کنید، به طور معمول تنها یک ویزای تجاری کافی است. با این ویزا می‌توانید به مدت حداکثر ۹۰ روز در هر نیمه سال به آلمان وارد و خارج شوید.
 
فعالیت مستقل هر فعالیتی است که یک کارآفرین به نام خودش، در مکان کار خودش، به حساب خودش و به ریسک خودش انجام می‌دهد. فعالیتی که به عنوان اشتغال آزاد در نظر گرفته می‌شود همچنین شامل می‌شود. همچنین، شرکاء متمم در شرکت مسئولیت محدود، شرکاء انفرادی در شرکت با مسئولیت محدود، هر شریک در شرکت تجاری آزاد، اعضای هیئت مدیره شرکت‌های سهامی عام و فردی که دارای سهم‌های قابل توجه در شرکت مسئولیت محدود و تأثیر حاکم بر شرکت با مسئولیت محدود است به عنوان اشتغال آزاد در نظر گرفته می‌شوند.
 
مجوز موقت اقامت (مجوز اقامت) بر اساس بند ۲۱ قانون اقامت به شما می‌تواند به مدت حداکثر سه سال برای انجام فعالیت مستقل داده شود، اگر علاقه‌مندی به لحاظ اقتصادی و یا نیازهای منطقه‌ای وجود داشته باشد، فعالیت شما انتظارات مثبتی برای اقتصاد داشته باشد و تأمین مالی اجرای آن توسط سرمایه‌گذاری خود یا توسط تضمین اعتباری انجام شده باشد (بند ۲۱ بند ۱ اولین عبارت قانون اقامت).
 
این شرایط (بند ۲۱ بند ۱ اولین عبارت قانون اقامت) باید فراهم شوند، اگر
 
۱. از توافقات دوجانبه به دست می‌آید و یا
 
۲. اگر شما یک دانشجوی موفق از یک دانشگاه دولتی یا مورد تأیید دولتی در کشور میزبان هستید یا به عنوان محقق یا دانشمند یک مجوز اقامت بر اساس بندهای ۱۸ ب، ۱۸ د یا ۱۹ ج عبارت ۱ قانون اقامت دارید و فعالیت مستقل مورد نظر شما ارتباطی با دانش‌های کسب شده در زمان تحصیل یا فعالیت شما به عنوان محقق یا دانشمند را نشان می‌دهد یا
 
۳. می‌خواهید یک فعالیت حرفه‌ای آزاد انجام دهید و مجوز مورد نیاز برای آن قبلاً صادر یا تضمین شده باشد.
 
اگر بالای ۴۵ سال سن دارید، باید به علاوه معاشات پیرانه کافی را ارائه دهید.
 
ارزیابی شرایط بند ۲۱ بند ۱ اولین عبارت قانون اقامت بر اساس پایداری ایده تجاری شما، تجربیات کارآفرینی شما، میزان سرمایه‌گذاری شما، اثرات بر وضعیت آموزشی و اشتغال و مشارکت شما در نوآوری و تحقیقات است. آ
 
یا یک نیاز منطقه‌ای وجود دارد، با در نظر گرفتن دلایل تأمین و سیاست‌های شهرستانی تصمیم گرفته می‌شود. به عنوان مثال، اگر می‌توانید با طرح خود به پر کردن نواقص تأمین کمک کنید، این نشان می‌دهد که یک نیاز منطقه‌ای وجود دارد. طرح‌هایی با تقاضای منطقه‌ای و کسب‌وکارهای کوچک اساساً این شرط را برآورده نمی‌کنند. اثرات مثبت بر اقتصاد ممکن است در ایجاد و تضمین شغل‌ها باشد یا از مزایای قابل توجهی که از همکاری شرکت شما با شرکت‌های موجود محلی به دست می‌آید.
 
باید به عنوان درخواست‌کننده ثابت کنید / پذیرفته شود که شرایط بند ۲۱ بند ۱ اولین عبارت قانون اقامت موجود است. بنابراین، درخواست شما باید شامل یک طرح کسب و کار دقیق باشد. یک وکیل می‌تواند از شما در طول ایجاد موفقیت‌آمیز کسب و کار تا اخذ مجوز اقامت، پشتیبانی، مشاوره و نمایندگی کند. این شامل تهیه یک طرح کسب و کار هم می‌شود. شما می‌توانید این طرح را به بانک برای یک وام هم ارائه دهید.
 
درخواست برای مجوز اقامت را به مرجع مربوطه ارائه دهید. اگر از قبل در آلمان هستید، آنگاه اداره امور اتباع مسئول است. اگر در کشور محل سکونت خود هستید، سفارت یا کنسولگری مسئول است. به طور معمول، درخواست شما که در نمایندگی خارج از کشور ارائه شده‌است، سپس توسط وزارت امور خارجه به اداره امور اتباع مربوطه ارسال می‌شود. مکان متقاضی یا واقعی اقامت شما در آلمان تعیین می‌کند کدام اداره امور اتباع مسئول است.
 
اداره امور اتباع درخواست شما را با مشارکت اتحادیه‌های صنفی متخصص (مانند اتاق بازرگانی، اتاق صنایع دستی)، مقامات مربوط به تجارت، نمایندگان حقوقی عمومی و نمایندگی‌های مشمول حرفه‌ای و ادارات مسئول اخذ مجوز حرفه‌ای را بررسی می‌کند. در تصمیم گیری اداره امور اتباع یک تصمیم تشخیصی است. تعهدات اداره امور اتباع به نظر نمایندگان اتحادیه‌های صنفی تشخیصی وجود ندارد. سپس نمایندگی خارجی (سفارت / کنسولگری) تصمیمی را در مورد اختصاص ویزا برای ورود به جمهوری فدرال آلمان می‌گیرد.
 
پس از سه سال، می‌توان به شما یک مجوز اقامت بی‌مهلت (Niederlassungserlaubnis) داد، اگر فعالیت مورد نظر با موفقیت انجام شده باشد و معاش شما و معاش افرادی که با شما در جمعیت خانوادگی زندگی می‌کنند به طور دائم تأمین شده باشد (بند ۲۱ بند ۴ قانون اقامت).
 
دفتر پارسا پشتیبانی حقوقی جامع برای همه کسانی که می‌خواهند به صورت مستقل در آلمان فعالیت کنند و به دستیابی به محل سکونت دائمی در آلمان (و احتمالاً تابعیت آلمان) بپردازند. ما به شما در مورد تأسیس شرکت‌ها مشاوره می‌دهیم و تمام مراحل

 درخواست مجوز اقامت مورد نیاز و انجام سایر امور فرمالیتها را به عهده می‌گیریم تا شما بتوانید به طور کامل بر تمرکز بر ورود به بازار آلمان تمرکز کنید.

نظرات

ثبت نظر